Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тоците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
    с нов акумулатор положението е същото остава да е от алтернатора може ле чрез мерене с мултицет да се разбере дали четките правят проблем.Интересно е че зарежда след малко спира а вътре на таблото лампа за проблем с зареждането не светва взе да ме побърква тази кола вече
    Абе смени си реле регулатора и нещата ще заспят. С него се сменят и четките даже
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      отговора е дефектирала фрайлайфова шайба на алтернатора предстои ми смяна мерси за помоща

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
        отговора е дефектирала фрайлайфова шайба на алтернатора предстои ми смяна мерси за помоща
        Няма как от неизправната шайба да ти вдига напрежение 15 V. Ще допуснеш голяма грешка ако така и така си свалил алтернатора - не му направиш пълна проверка на всичко, което съм писал преди по темата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
          отговора е дефектирала фрайлайфова шайба на алтернатора предстои ми смяна мерси за помоща
          Който ти е казал това му отрежи пикалото
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            забравих да кажа оказа се че моя мултицет лъже с един волт в повече,на неговия се менеше в граници от 14,05 до 12.05 волта грешката е моя забравих да кажа сега освен шайба ми трябва и нов мултицет

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
              забравих да кажа оказа се че моя мултицет лъже с един волт в повече,на неговия се менеше в граници от 14,05 до 12.05 волта грешката е моя забравих да кажа сега освен шайба ми трябва и нов мултицет
              Независимо от това, направи една проверка (почистване) на ел. връзки, четки, диоди докато е свален.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                да ще проверя но мисля да купя от моргата един обурудван за 100лева и да сложа направо него но пак ще го ревизирам

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
                  да ще проверя но мисля да купя от моргата един обурудван за 100лева и да сложа направо него но пак ще го ревизирам
                  Аз на предишната ми кола така уж за по-лесно купувах алтернатори втора употреба. На един не му работи като хората регулаторът, друг с износени четки или му вие лагер.......... Накрая си дадох сметка, че без разглобяване със стари алтернатори няма да снърша работа. Разглобих каквото имах и от 2 -3 събрах един перфектен.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
                    да ще проверя но мисля да купя от моргата един обурудван за 100лева и да сложа направо него но пак ще го ревизирам
                    Като го разтвориш зашлайфай му хубаво колекторите за да си легнат хубаво четките
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment

                    Working...
                    X